Contact
Patrīcija Rauza, Darba devēja tēla veidošanas speciāliste Send a message
About company
PricewaterhouseCoopers (PwC) ir starptautisks profesionālo pakalpojumu sniedzējs, kas nodrošina revīzijas, nodokļu, juridiskos, informācijas tehnoloģiju, biznesa un darījumu konsultāciju u.c. pakalpojumus, lai uzlabotu organizāciju pārvaldes efektivitāti un veicinātu klientu biznesa attīstību. PwC komanda apvieno pieredzi, zināšanas un inovatīvus risinājumus, lai veicinātu izaugsmi un risinātu sabiedrībai būtiskus jautājumus. Mūsu uzņēmumu tīklā 156 valstīs strādā vairāk nekā 295 000 speciālistu.
Career in company
PwC ietvaros ir izveidota skaidra un visiem saprotama karjeras izaugsmes shēma, kas tiek piemērota visās nodaļās. Mums ir izstrādāta pamat kompetenču sistēma, kurā ir skaidri definēts, kādām iemaņām un zināšanām ir jābūt, lai darbinieks varētu pakāpties pa karjeras kāpnēm. Tādā veidā katram ir iespēja pašam plānot, cik daudz karjeras izaugsmē vēlas sasniegt un kas ir jāizdara, lai tas būtu iespējams. Mēs katrs pats esam atbildīgi par savu karjeru!
Ir pamatvērtības, kuras vēlamies redzēt katrā mūsu darbiniekā no praktikanta līdz partnerim ieskaitot. Motivācija, pozitīva attieksme, atvērta komunikācija, aktivitāte un vēlme mācīties un attīstīties – īpašības, kuras mūsu uzņēmumā tiek vērtētas ļoti augstu. Darbinieku un praktikantu atlases procesā uzmanība tiek pievērsta ne tikai tehniskajām zināšanām, bet īpaši tiek novērtētas cilvēcīgās īpašības. Pateicoties tam, mēs varam lepoties ar draudzīgu, atsaucīgu un uz attīstību orientētu darba vidi un kolēģiem.
Neliels ieskats darba uzdevumos darbiniekiem dažādos karjeras līmeņos:
Prakse – pirmais solis augstskolu studentiem, kuri vēlas iepazīties ar PwC, praktiski piedaloties ikdienas darbā un no iekšienes apgūstot darba specifiku dažādās mūsu uzņēmuma nodaļās. No visiem 2011.gadā praksē esošajiem studentiem vairāk kā 50% no viņiem atgriezās jau kā pastāvīgi darbinieki.
Revidents/ Jaunākais konsultants – šīs pozīcijas ir paredzētas augstskolu absolventiem bez pieredzes vai ar minimālu darba pieredzi. Parasti šo pozīciju pārstāvji darbojas komandās, piedaloties revīzijas, nodokļu vai konsultāciju projektos, veicot vairāk pieredzējušu kolēģu uzticētos uzdevumus.
Vecākais revidents/ Konsultants – šajā karjeras pakāpienā darbinieks parasti atrodas laika posmā no trešā līdz piektajam darbā pavadītajam gadam. Šajā posmā jau vairāk rodas izpratne par komandas vadīšanu, jāsaskaras ar projektu plānošanu un ikdienas darbu vadīšanu, kā arī jaunāko kolēģu vadīšanu un attīstīšanu.
Menedžeris – parasti, lai nokļūtu līdz šim līmenim, nepieciešami vismaz 5 – 6 darba gadi paša izvēlētajā jomā. Menedžeri ir atbildīgi par attiecību uzturēšanu ar klientiem un jaunu klientu piesaisti, kā arī ļoti lielu lomu darba ikdienā ieņem jauno darbinieku atlase un attīstība.
Partneris – šajā lomā esošie darbinieki ir atbildīgi par stratēģisku lēmumu pieņemšanu saistībā ar uzņēmuma darbību, tai skaitā budžeta plānošanu un finanšu plānu pildīšanu, attiecību uzturēšana ar lielākajiem klientiem. Viņi arī pārstāv PwC globālajā PwC uzņēmumu tīklā.
Prakse
PwC piedāvā studentiem iespēju pievienoties komandai uz prakses laiku. Galvenais izsludināto prakses vietu kritērijs jebkurā nodaļā ir interesanti projekti, kuros iesaistīt studentus, lai sniegtu skaidru priekšstatu par darbu vienā no pasaulē vadošajiem profesionālo pakalpojumu uzņēmumiem. Nodokļu un Juridisko konsultāciju nodaļā un Finanšu un vadības konsultāciju nodaļā mēs piedāvājam prakses iespējas periodiski visu gadu. Revīzijas un Uzņēmējdarbības nodrošinājuma nodaļā mēs regulāri piesaistam studentus laika periodā no janvāra līdz aprīlim, bet atlase uz šīm prakses vietām notiek jau oktobrī/ novembrī. Lai laicīgi uzzinātu par prakses un darba iespējām, mēs iesakām sekot līdzi jaunumiem mūsu twitter kontā (@PwC_Latvia) un mājas lapā www.pwc.lv/karjera.
Apmācība
PwC ļoti lielu nozīmi piešķir katra darbinieka profesionālajai izaugsmei, tāpēc katras nodaļas ietvaros ir izstrādātas dažādas mācību programmas, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku darbinieku profesionālo sagatavotību. Mācības var iedalīt vairākās kategorijās: - pamatzināšanas uzsākot darbu, piemēram, uzsākot darbu kā revidents, pirmais darba mēnesis paredzēts tikai mācībām; - zināšanas, kas nepieciešamas, pārejot jaunā lomā, piemēram, no revidenta tiekot paaugstinātam par vecāko revidentu; - specializējoties kādā konkrētā profesionālajā jomā, iespēja iegūt padziļinātas profesionālās zināšanas; - saskarsmes un personības attīstības mācības, tādas kā „Coaching”, prezentāciju vai pārrunu vadīšanas prasmes. Lai nodrošinātu visu šo zināšanu kopumu, tiek rīkotas ne tikai klātienes mācības, bet mums ir arī izstrādātas e-mācības, ar kuru palīdzību visiem PwC darbiniekiem ir iespēja sev ērtā laikā apgūt gan tehniskās zināšanas, gan iepazīties ar dažādām iekšējām sistēmām un riska procedūrām, gan attīstīt saskarsmes prasmes. Lai palielinātu darbinieku profesionalitāti, tiek atbalstīta vēlme iegūt dažādas profesionālās kvalifikācijas. Strādājot PwC, tavi kolēģi būs Latvijas Zvērinātie revidenti un darbinieki, kuri ieguvuši tādas starptautiski atzītas kvalifikācijas kā ACCA, CFA, CISA un CIA. Tie ir finanšu pārskatu revidenti, uzņēmumu vērtēšanas eksperti, nodokļu speciālisti, informācijas tehnoloģiju profesionāļi un citi uzņēmējdarbības konsultāciju profesionāļi.