Digitālais mārketings
Alberta koledža
- 8 recommendations
Studiju programma sniegs padziļinātas zināšanas un izkops prasmes tālākās profesionālās karjeras veidošanai un pilnvērtīgai pašrealizācijai mūsdienu globalizētajā, digitalizētājā un mediētajā vidē. Programma izstrādāta, sadarbojoties ar komunikācijas un mediju jomas ekspertiem, un tās saturs veidots, analizējot līdzīgas studiju programmas citviet pasaulē, kā arī, balstoties uz starptautiskām medijpratības un informācijpratības izglītības satura rekomendācijām. Programmā tiek pielietotas inovatīvas studiju metodes – stratēģiskās spēles, simulācijas u.c., kas palīdz integrēt teorētiskās zināšanas ar praktisku šo zināšanu pielietojumu dažādu ar medijpratību un informācijas pratību saistītu problēmu risināšanai mainīgu un neprognozējamu apstākļu vidē.
Sadarbojamies ar RE:TV, VTV, RE:Baltica, Delfi.lv, Latvijas Nacionālo Bibliotēku, Baltijas Mediju izcilības centru, reddotmedia u.c.
http://va.lv/lv/studijas/magistrs/mediju-un-informacijas-pratiba/par-programmu | |
Form | Full time |
Pre-education | Undergraduate |
Duration | 13 |
Qualification | Master |
Study fee | 1924 EUR per year |
Vidzemes Augstskola piedāvā kvalitatīvas un elastīgas studiju programmas, kurās veiksmīgi tiek līdzsvarota teorija un prakse. Tās tiek pielāgotas aktuālām sabiedrības vajadzībām un izmaiņām darba tirgū.
Studiju kvalitāti nodrošina pieredzējuši un profesionāli docētāji, progresīvas studiju formas, kā arī paši studenti, kuri zina, ko vēlas sasniegt, un prot gūt panākumus!
Studijas Vidzemes Augstskolā organizētas sešos studiju virzienos: Biznesa vadība, Informācijas tehnoloģijas, Būvniecība, Mehatronika, Komunikācija mediji un pārvaldība, Tūrisms un atpūta.
Vidzemes Augstskolas misija ir sniegt mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu konkurētspējīgu augstāko izglītību, nodrošināt zinātnes un pētniecības integrāciju studiju procesā un zināšanu pārnesi tautsaimniecībā, tā sekmējot Vidzemes reģiona attīstību.